Junior Wieler Toer 2016

Kiwanis Club Brielle kiest ieder jaar een Goed Doel voor lokale kinderen.

Dit jaar sponsort onze club alle speeltoestellen van de Negenkamp van de Jeugd Wieler Toer:
Ieder jaar doen 180 kinderen mee doen aan dit sportieve sfeervolle evenement, dat een week duurt en vol staat met fiets (- en ander) plezier. De kinderen die deelnemen hebben een leeftijd van 8 tot 14 jaar.

Dit jaar is alweer de 34e editie van start gegaan, op maandagochtend 8 augustus om 08:00 uur. Dit prachtige evenement duurt tot en met zaterdagmiddag 13 augustus, waarna het eindigt met een grote finale.

De kinderen hebben een leuk divers en volledig verzorgd programma. Er worden musea bezocht, spelletjes en voorstellingen (zoals een playback show) gedaan, gesport en geknutseld.

Op woensdag 10 augustus is een groots opgezette negenkamp. De toestellen zijn gesponsord door Kiwanis club Brielle: wij vinden het belangrijk dat kinderen bewegen, verbinden, samen werken en spelen, hun talenten kunnen inzetten doch boven alles: in een veilige omgeving plezier hebben!

Zoekt u een extra steun voor uw goede doel? Wanneer dit ten goede komt aan kinderen binnen onze regio, kunt u een aanvraag bij onze club indienen voor sponsoring! U kunt contact opnemen via ons secretariaat; we helpen u graag verder!