Samenwerking Voorne-Putten voor brandwondencentrum Maasstad

(klik op 'lees verder' voor de doneer actie)

Kiwanis Club Brielle participeert ook dit jaar in een gezamenlijke inspanning om geld bijeen te brengen voor het goede doel. Samen met andere Service Clubs op Voorne-Putten wordt een groots Benefietgala georganiseerd met optredens van aansprekende artiesten. Dankzij de vaak belangenloze inzet van de leden van de Clubs, ondernemers en andere organisaties is op deze manier al vier keer eerder geld bijeen gebracht voor het goede doel. Dit jaar zet eenieder zich in voor het Brandwondencentrum in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam. Het bijeengebrachte geld is nodig voor een speciale behandelvoorziening die het lijden van kinderen bij het dagelijks verschonen van het verband verlicht. Er kunnen nu al donaties worden gedaan via de doneer actie: ik wil doneren!

Charity4kids zijn de samenwerkende serviceclubs Lionsclub Haringvliet, Lionsclub Voorne-Putten, Ladies' Circle Voorne, Kiwanis Brielle, Rotary Brielle, Agora 8 Voorne-Putten eo en de Tafelronde Voorne 108.

Het evenement zal plaatshebben op 19 april 2018 in restaurant Zoet of Zout in Stellendam. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Cas Disse, cas@cmd.nl of kijk op facebook bij charityfourkids

Deel deze post